Ma Jolán napja van. Holnap Olivér napja lesz.
Iskolánkról
Oktatás és nevelés
DÖK
Hírek
Dokumentumok
Pályázatok
Galéria
Könyvtár

Gyöngyösi Felsővárosi Általános Iskola
Gyöngyös, Martinovics Ignác utca 2.
Tel: (37)311-062
        (37)504-109
Fax: (37)311-062



Intézményvezető: Horváth Zoltánné
Tanulói létszám: 462 fő


Hírek > Aktuális > Tájékoztatás a 2017/18-as tanév tankönyvrendeléséről

Tájékoztatás a 2017/18-as tanév tankönyvrendeléséről

Hírcsoport: Aktuális   Közzétéve: 2017. 04. 12., 14:25

 

Tájékoztatás a 2017/18-as tanév tankönyvrendeléséről

I. Változások

· Az általános iskolák 1-5. évfolyamaiban minden diák térítésmentesen kapja a tankönyveket. A Kormány az ingyenes tankönyvellátás további évfolyamokra történő együtemű kiterjesztéséről április folyamán hoz döntést és kezdeményezi a szükséges lépések végrehajtását, amelyekkel kapcsolatban haladéktalanul tájékoztatást fogunk nyújtani.

· A fizetős diákok számláit a KELLO egyben küldi ki az iskolákba 2017. augusztus 21-től – 31-ig, kivéve azon számlákat, melyeknek a kiegyenlítése a szülői online felületen vagy átutalással megtörtént. A befizetés tényét a tankönyvrendelési felületen jelezzük.

· Számlát a szállítás megtörténtét követően állítanak ki a szállított mennyiség alapján, mely számla kifizethető online bankkártyával (szülői felületen), átutalással, valamint a postahivatalokban a Magyar Posta által elfogadott fizetési módokon.

II. Tankönyvrendelés 2017/2018

A tankönyvrendelés 2017/2018. évi menetrendje:

1. 2017. március 16.: KELLO megnyitotta a tankönyvrendelési felületet (tankonyvrendeles.kello.hu) az intézményi-, valamint a tanulói adatok áttöltésére és rögzítésére.

2. 2017. március 16.: KELLO megnyitotta a szülői felületet, melyen az áprilisi tankönyv rendelések elektronikus formában jóváhagyathatók a szülővel/gondviselővel, amennyiben az iskola/szülő igénybe veszi ezen felület lehetőségeit.

3. 2017. április 1.: KELLO feltölti a tankönyvjegyzéket a rendelési felületre.

4. 2017. április 1 – 30.: tankönyvfelelősök leadják az alaprendeléseket, alaprendelés lezárása, fenntartói jóváhagyás.

5. 2017. május 15. – június 30.: tankönyvfelelősök módosíthatják az alaprendeléseket, legkésőbb ekkor kell a fiktív (nem nevesített) diákokat nevesíteni, fenntartói jóváhagyás itt is szükséges.

6. 2017. augusztus 1 – augusztus 25.: KELLO kiszállítja az alaprendelés során megrendelt tankönyveket, és a sajátos nevelési igényű gyermekek részére megrendelt fejlesztő eszközöket.

7. 2017. augusztus 28. – augusztus 31.: az alaprendelés hiányainak pótlása (az augusztus 25-ig ki nem szállított tankönyvek kiszállítása).

8. 2017. augusztus 21. – szeptember 15.: pótrendelés leadásának időszaka a tankönyvrendelési felületen a fenntartó jóváhagyásával.

9. 2017. szeptember 25 – től: KELLO kiszállítja a pótrendelésben megrendelt tankönyveket.

10. 2017. szeptember 25. – 2018. március 13.: évközi rendelés a tankönyvrendelési felületen, 2018. március 16. – április 30. közötti időszakban az évközi rendelést írásban az ugyfelszolgalat@kello.hu e-mail címen fogadjuk.

11. 2017. szeptember 27. – október 1.: tankönyvfelelősök módosíthatják a tanulói státuszokban bekövetkezett, addig még nem rögzített változásokat.

KELLO webshop: a 2017/2018-as tankönyvjegyzéken szereplő tankönyvek webshopon történő rendelésének és szállításának kezdetéről a későbbiekben nyújtunk tájékoztatást a webshop.kello.hu oldalunkon.

Fizetős státuszú diákok:

Alaprendelés:

- Számla kézbesítése: az iskolák postai úton kapják meg 2017. 08. 21. és 08. 31. között.

- A számlát a szülő/diák a tankönyvekkel együtt kapja meg, az aláírandó átadás- átvételi bizonylat kíséretében, vagy a szülő által letölthető az online felületről.

- Befizetési időszak: 2017. augusztus 21. – szeptember 15. között (fizetési határidő: 2017. szeptember 15.).

- Befizetés módjai: készpénzben, bankkártyával, valamint a Magyar Posta által elfogadott fizetési módokon, banki átutalással, bankkártyával online a szülői felületen keresztül.

Pótrendelés:

- Számla kézbesítése: az iskolák postai úton kapják meg legkésőbb 2017. október 30-ig

- A számla a szülőhöz/diákhoz utólag, az iskola segítségével jut el, vagy a szülő által letölthető az online felületről.

- Befizetési határidő: a tankönyvek kiszállításától számított 15 napon belül.

- Befizetés módjai: megegyezik az alaprendelés befizetési módjaival.

Iskolaváltás:

Átiratkozik egy fizetős státuszú diák egy másik iskolába

- A szülő/diák, saját költségén, átvételt követő 15 napon belül visszaküldheti a tankönyveket a KELLO-nak, hivatkozva az eredeti megrendelés adataira (diák neve, oktatási azonosítója, eredeti számla vagy számla adatai).

- A KELLO sztornó számlát állít ki az iskolát váltó diáknak, melyet eljuttat a szülőnek, illetve letölthető a szülői felületen. Ha a számlát már kifizették, a KELLO visszaküldi/visszautalja a számla ellenértékét.

Új, fizetős tanuló érkezik az iskolába

- Pótrendelésként kell rögzíteni az új diák rendelését 2017. szeptember 15-ig.

Amennyiben ez nem lehetséges, 2017. szeptember 25. után az évközi rendelési felületen kell részére megrendelni a tankönyveket.

- A KELLO számlát állít ki a diáknak, melyet elküld az iskolába.

- Új diák/szülő a kézhezvételtől számított 15 napon belül kell, hogy kiegyenlítse a számlát.

vagy

- Az átiratkozó diák viszi magával a megvásárolt könyveket az új iskolába/az új tanuló hozza magával a szükséges tankönyveket. Ezen esetekben nincs további teendő.

III. Egyéb információk:

· Az adott tanévhez megrendelt tankönyvet a fizetős diákok esetében közvetlenül a szülő elállási jogának gyakorlásával, 2017. szeptember 15-ig küldheti vissza a KELLO részére. A költségek megfizetéséről a szülőnek/gondviselőnek kell gondoskodnia.

Visszaküldési cím: 2225 Üllő, Zöldmező u. 3.

 

Ügyfélszolgálat:

Telefonszám: +36 1 237 6900

E-mail cím: ugyfelszolgalat@kello.hu

A Könyvtárellátó levelezési címe: 1391 Budapest Pf.: 204.

Hasznos linkek
 
Galéria


További képek..

Partnereink